Twitter

Började bra men...

Var lite dåligare i halsen idag och har fått en lite grövre hosta än den jag hade igår som var rätt så klen :P
Åkte till syrran idag, åt mat, och fikade. Testade en sytemkamera, fast det gick inte så jättebra. Sen fick jag även se "fölet" som nu vuxit och inte längre var ett föl^^

Vi åkte hem vid 22 tiden och jag tänkte att "nu har jag fått med mig allt", men nej. Först när vi kommit hem så kom jag på att ag inte hade jackan med mig, skit också! Ajja, det löser väl sig på något sett. Men vad tusan ska jag ha för jacka nu tills dess? Vill inte precis gå runt i en vinterjacka :( Det verkar som det ska bli kallare till veckan med, så jag kommer nog behöva jacka. Sen vet jag inte heller vad jag hade i jackan som blev kvar där, men tror inte det var något viktigt.

Alla glömmer saker ibland, men jag gör det alltför ofta ^^

Mamma vill jag ska gå och sova nu, så jag ska väl göra det snart iaf :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback