Twitter

Hoppsan.

Helt plötsigt blev bloggen bortglömd. Eller näst intill iallafall, men jag har inte haft någon lust att skriva heller så nu tänkte jag sammmanfatta veckan som gått.

For till skolan i måndags, men jag var ju som sagt förkyld. Lite jobbigt blev det, men jag hade bara 2 lektioner just den dagen. Tisdagen, sovmorgon till 13.00, kändes bra, behövde inte stressa något och skoldagen blev lättare:)
Onsdag... hm... lång dag? Torsdagen blev en kort dag med tanske på att jag inte hade inviduella valet på eftermiddagen, så då blev det några timmar på stan istället. Hittade inget :( Tycker jämt det känns som bortkastad tid när jag gått så länge utan att ha fastnat för något, men samtidigt så har man ju provat massa kläder som man trodde var bra, och då slipper an ju prova de nästa gång vilket man sparar tid på då. Det brukar oftast vara så att när jag går på stan så hittar ja antingen ingenting, eller så hittar jag mycket (mest impulsköp dock). Det går i perioder.

Idag var det skolfoto, sådär lagomt kul. Vi fick själva bestämma hur vi skulle ställa upp oss, och det kan ju både vara bra och dåligt. Det bra är väl att man får välja position, men när man väl ser fotot så ser det helt wierd ut. I princip alla som står bredvid en är kortare och då står man där som en jävla palm lägst bak i mitten.
Det blev en lång dag idag och det kommer mina fredagar fortsätta vara :( Känns inte så kul att gå till 10 i fyra en Fredag, det har jag aldrig gjort förr, och det känns verkligen som en evighet. Och dessutom så är det ca 10 pers i klassen som får sluta vid 12.45 medan man själv ska lida igenom ytterligare 3 timmar. De som slutar så tidigt på Fredagar börjar istället 09.30 på Tisdagar, men det hade jag mycket hellre gjort. Man får ju endå lite sovmogon, och inte behöver jag vara ledig till 13.00 varje tisdag. Men nu har jag valt grafisk kommunikation och ska man gå på Tisdag måste man gå ljudmedier och sända över hela skolan (min stora skräck!). Fast det är endå inte säkert att man skulle få gå på Tisdagar eftersom ljudmedier är indelat i 2 grupper, och många bytte till tisdag så nu är det bara ca 10 st som har på Fredag och 17 på Tisdag (blandat med en annan klass).

Nä, nu vill mina ögon sova, och snart vill väl jag också det.

Godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback