Twitter

Sjuk

Blev ingen springtur i morse, blir ingen lektion för mig idag heller.
Vaknade vid halv sju av ännu värre obehag i halsen, illamående samt en sträv känsla också.
Senare kände jag även att det började bränna lite i halsen så jag tog mig en Artonil för halsbränna som tyvärr inte hjälpte idag heller. Någon måste ju endå veta vad det är för skumt jag har! Får några år sedan opererades mina polyper bort för att läkaren trodde att det var det som var orsaken till det där obehagliga. Efter operationen minns jag att de sa "nu kommer du aldrig mer ha ont i halsen" och log. Det var ju inte ont i halsen som var problemet? Och det for inte bort för den delen heller. Någon annan gång då det blivit sådär värre och jag var till en läkare så trodde han att det var virus i halsen? Bara för att komma på någon orsak till mina besvär?
Det är jobbigare än folk tror att ha det, och blir jättejobbigt att dricka, halsen känner av direkt jag håller glaset med vattnet i mot munnen? Jag kan oftast inte prata normalt för då blir det ännu värre ibland. Blir deppad och okoncentrerad. Mår illa.

Vettetusan vad jag ska göra nu, känns bara som om jag vill bort med både bakre delen av näsan och halsen:S

Finns det ingen i denna värld som har haft samma symptomer eller liknande som jag?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback