Twitter

Skolstart AB

Lite sådär lagomt trött vaknade man av att mamsen ropade. Hallå? Min väckarklocka hade inte ringt för att jag tydligen hade bläddrat i den... i sömnen? För den var inte på det läget när jag hade ställt tiden :S Det kändes rätt så skumt att man skulle till skolan nu, tidigare tyckte jag att det här sommarlovet kändes långt, men nu kändes det som om man nyss hade tagit sommarlov. Första skoldagen var helt okej och vi slutade vid lunch. Efter lunchen cyklade jag och Elin in till stan och chillade runt där man inhandlade blandannat en väska och ett lås :)

Senare mot eftermiddagen blev det däremot mindre kul, det där obehagliga i halsen kom tillbaka :( I flera år har  jag haft obehagligt i halsen, fast i en väldigt liten mängd, och ibland blir det värre. Det obehagliga sitter som mellan näsan och halsen och ibland känns det som en sorts vätska rinner där. Det blir mer obehagligt när jag dricker och ibland leder även detta obehag till förkylning eller att det blir ännu värre. Vad kan det vara igentligen? Känns som om jag är den enda i hela världen som har det, eller så är jag väldigt dålig på förklara, för det där obehagliga går inte förklara med andra ord.

Nä, nu ska jag gå och ta en glass och hoppas på att besväret i halsen försvinner till imorgon så jag kan fara ut och springa med Elin klockan 8 på morgonen, och jag som varken är en morgonmänniska och har världens sämsta kondis! Hur ska detta gå? Men jag ska iallafall vara glad att jag bara har en lektion imorgon som börjar 12.20, vilken lycka :D Men det är bara för denna gången, de andra kurserna vi skulle ha då börjar inte förrän nästa vecka.



Ciao!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback