Twitter

Dan före dan före dopparedan

Nu har jag gjort en bakgrund också, det blev jultema på den :) Jag är för i övrigt nybörjare på att göra mönsterbakgrunder så den blev kanske inte super, men den duger :) Jag har lite svårt för att bestämma mig om headern ska ha blå eller röd bakgrund. Men jag tror jag ska göra så att den får ha röd nu fram till dagen efter julafton eller så, och efter det blå :)

Igår var det ju sista skoldagen och först skulle vi samlas i klassrummet klcokan 12.15 men då hade vissa trott att det var 12.30, så kan det gå :P A som i början av terminen lämnade våran klass för att jobba i Hudiksvall var också där :) Efter att vi fikat och sett på några korta filmer som gjorts av andra elever på skolan begav vi oss till aulan. När det var klart var klockan drygt 13.25 och de flesta gick till bussen, inklusive jag. Efter att ha blivit halverst mosad på vägen in till bussen av att alla tryckte sig fram kom jag mig tillslut in och fick mig tillockmed en sittplats :) Gick därefter med E på stan ett tag innan jag åkte hem. På kvällen gjorde jag inte så mycket, eller frst var jag med E till ICA, sedan satt jag mest och läste resten av kvällen.

Idag har jag däremot suttit vid datorn mest hela tiden, det enda vettiga jag gjort är väl att ha hängt upp kläder i garderoben som tidigare legat på soffan. En ganska tråkig start på lovet, men snart är det ju julafton, då borde det bli lite roligare iallafall trots att jag inte alls känner av den där härliga julkänslan dagarna före som man gjort tidigare år. Känns tillockmed konstigt att det är lov nu.

K

Hallå! Kika gärna in i min blogg och ge mig tips och funderingar :)

2007-12-24 @ 00:55:36
URL: http://allandnothing.blogg.se
Amanda

Vilken fin blogg =)
God Jul

2007-12-24 @ 06:32:57
URL: http://ovanmolnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback