Twitter

Det var ett tag sedan...

Dagarna har bara rusat förbi utan att jag bloggat något mer sedan sist. Har helt enkelt inte haft någon lust, eller i fredags tänkte jag blogga men då glömde jag bort det :P Jag tänker inte sluta upp med bloggandet helt men jag kommer inet blogga lika ofta som förr så länge jag känner såhär. Men det lär väl gå i perioder, kommer säkert bloggar mer där runt jul och så, så det kanske är lika bra jag börjar fundera på en julinspirerad layout nu när jag endå inte bytt den som bara var tänkt att jag skulle ha under novemberlovet.

Vi har spanska nu och ska träna grammatik på datorn samtidigt som hon plockar ut en och en för att ha betygssnack. Det går väldigt segt, men bra det:) Då kan man sitta här typ hela lektionen istället för att gå tillbaka till klassrummet och börja på en ny svårare text i boken som hon sa att vi skulle göra sen vilket vi ite kommer hinna om hon ska prata så länge med varje person.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback