Twitter

Shoppingberoende?

Har suttit här under kvällen och kollat runt på en massa olika bloggar. Tycker faktiskt det är rätt så kul att läsa andras bloggar, speciellt när man har så tråkigt som jag. Var inte så roligt att vakna idag heller då jag visste att jag var tvungen att fara till skolan och guida folk på öppethus. Ena halvan av klassen var där 9-11 och jag och resten av klassen 11-13. Dock så var de inte så många som kom, men men. Vi är iallafall lediga på måndag :D
Efter jag varit på skolan åkte jag in till stan och var där i någon timma, skulle lämna igen en tröja på Cubus men jag hittade inte kvittot, och har inte hittat det här hemma heller:S Hoppas jag bara har letat för slarvigt. När jag lika var där gick jag runt och kollade lite, slutade med att jag köpte en lång Tee (impulsköpvarning). Jag är rädd att jag är påväg i någon slags shoppingberoendeperiod:S inte bra. Har nu i i ett flertal veckor gått på stan nästan varje dag efter skolan. Igår köpte jag ett par Jeans + en sjal och skickade min beställning på eleven, så nu väntar jag på två paket, ett från eleven och ett från everydayminerals :) Vad har jag mer gjort idag? E har varit här och vi tränade till dansuppvisningen som vi ska ha på gympan nästa onsdag, gick ganska segt och man blir så less på låten-.-
Vi ska träna nästan hela dagen imorgon också, förutom 2 timmar då hon ska jobba och jag kanske samtidigt passar på att gå på stan ett tag eftersom det är skyltsöndag imorgon. Efter vi hade tränat la jag mig i sängen och vilade tills det var middag. Jag blir verkligen skittrött efter att vi tränat, jag skulle kunna somna hur lätt som helst efteråt men undviker det eftersom att jag brukar få ont i magen efterråt om jag sovit mitt på dagen av någon konstig anledning?



På första bilden är tunikan som jag ska lämna igen, på den andra en lång kofta som jag köpte förra veckan, på 3:e bilden en tröja som jag tyckte om väldigt mycket, men när jag tog av mig den märkte jag att den hade hårat av sig jättemycket på linnet och jag gillar inte kläder som hårar av sig mycket:S På 4:e bilden en likadan kofta som på 2:a bilden fast brun (ser lite brungrön ut eftersom det blev ett gulgrönt sken på bilderna. Jeansen som jag har på mig på 3 av bilderna är de jag köpte igår.

Tobias

Svar: ja nice :) ska lätt köpa imorgon :D

2007-11-25 @ 01:06:32
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Moa

Den tredje tröjan va lätt snygggaste av dem där tre :) . bra blogg föresten!:)

2007-12-20 @ 14:06:56
URL: http://moamadeleine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback