Twitter

Torsdag

Ska snart åka iväg. Är lite hungrig och det värker i magen som tusan, men vet inte om man får ta värktablett innan så jag får lida istället :S Gick ju upp redan vid halv 6 och åt, hade gjort 2 mjuka skinkmackor, en hårdmacka och lite mer gröt än vanligt, orkade inte allt och började må illa. Aja, fick iaf i mig en större frukost än i vanliga fall.

Såg föressten nyss att jag hade fått hela 32 unika besökare igår! Det tackar jag för :D Jag vet att det inte är så mycket för de flesta, men för mig som i vanliga fall kanske har runt 10 per dag så är det det, och förra rekordet var 24 :)

Ni får gärna komma med utmaningar, tips eller något, känner att jag har lite "bloggtorka" som det kallas :P
Vi får se om jag skriver senare idag, det beror ju helt på hur jag mår och om jag har lust.

Se u later!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback