Twitter

Bloggutseendet

Kommer kanske byta bloggens utseende någon gång under lovet. Får massa idéer hela tiden :D Som många andra får jag som en bild i huvudet om hur den skulle kunna se ut, och då blir man ju bara mer än peppad på att göra en ny, även fast jag inte haft den här layouten speciellt lång tid^^

Ang. ni som har frågat om jag kan göra en header till er. Först ska jag fixa en mail som ni kan skicka till. Jag kan inte lova att jag fixar en header till er och det kan ta ett tag att göra en, men det beror ju på hur ni vill att den ska se ut på ett ungefär. Vissa går fort att göra, andra inte. Sedan handlar det ju mycket om lust och tid också.

Nä, nu ska jag få mig nått att äta sedan göra lite saker innan jag beger mig till ICA.

Linnea

Du har en jättesnygg blogglayout!

2007-10-27 @ 12:49:14
URL: http://lenneja.blogg.se
Linnea

Nej, den har jag bara ändrat färgen och ljuset på :)

2007-10-27 @ 14:03:32
URL: http://lenneja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback