Twitter

Bra start på dagen? Nja...

Vaknade på fel sida idag. Först slog jag irriterad av alarmet och somnade om, sedan blev jag väckt igen, kände bara "jävla piss helvetes skola" . Var bara arg för att jag var tvungen att gå upp. Nog för att det här händer ganska ofta, men jag brukar oftast ha fått bort ilskan när jag har åkt till skolan. Den här morgonen märkte Sara direkt att jag inte var på mitt vanliga humör. Var bara sur på allt och alla. Allt jag sa var fullt av negativa ord och svordomar, ajja bajja:I Som om inte det vore nog fick jag också en dålig kamera, den var inte alls lika bra som den jag hade förra gången. Good! Har fortfarande inte kompleterat med blider eftersom nästan ingen bild blev bra och jag glömde bort uppgifterna (att man ska fota olika typer av bilder med spec inställningar) jag körde mest på macrobilder (min personliga favorit). Försökte även fota en fågel som hoppade runt i ett träd hela tiden, det måste ha sett ganska kul ut när jag själv också hoppade runt där för att få en bra bild på fågeln :P

Innan Spanskan satt jag och Sara och stresspluggade, fick sådan himla pluggångest och när det bara var fem minuter kvar. Vi  blev helt galna, vi ville bara ha något att riva sönder, först var vi på väg att riva sönder skrivböckerna, men bestämde oss sedan för att bryta av min penna i plast. Gud vad Sara fick kämpa innan den ens böjde sig :o Bra kvalla kanske? xD Men jag trog mig iallafall igenom provet! Vet inte hur det gick, men tror jag får G iallafall.

Vi fick veta att vi SKA ha matteprovet på onsdag! Panikvarning! Som tur är så ska vi bar ha prov på 2 lektioner, igentligen skulle vi ha haft på 4.


Fashioon

Hej! Jag gillar din header och vill passa på att fråga om du möjligtvis kan fixa ihop en header till min blogg? Det skulle varit vänligt! Hör av dig på [email protected] om du är intresserad.

2007-10-23 @ 22:09:12
URL: http://fashioon.webblogg.se
elli<3

hehe nej de är köpta från skopunkten :P
märket..ja skopunkten hahaha men jag köpte de förra året så de finns tyvärr tyvärr inte kvar.. :(

2007-10-24 @ 20:34:29
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback