Twitter

Försovning och stanberoende

Har nyss ätit min lunch som bestod av en macka och lite av skolans pastagratäng som jag förövrigt inte är så förtjust i. Kan även säga att jag inte är någon gillare av ost, uääk. Möjligtvis på pizzor om det inte är överflöd av det, men annars, nej tack.

Min morgon var inte heller så bra. Föst skulle jag bi väckt av min styvpappa för att jag skulle upp tidigt och duscha, men då glömde han bort det och allt blev superstressigt. Jag visste att jag skulle missa bussen så jag frågade mamma om jag kunde åka med henne, det gick bra. Jag skulle övningsköra till brofästet för att sedan gå därifrån till skolan. Men när jag skulle starta bilen så ville den inte gå igång. Provade flera gånger men det gick inte. Mamma kom fram till att strömmen var slut så då fick jag vänta på nästa buss och ta den till skolan. De satt i en ring och höll på att berätta sina noveller när jag kom in. Sedan satt jag där och lyssnade när alla andra berättade, tyvärr så kunde inte jag berätta min eftersom hon hade glömt ta med den. Efter en timme var vi klara och då var det andra hälften av gruppen skom skulle in och berätta sina för varann, så då fick vi gå och skriva. Men för Saras del blev det blogga och jag satt och fortsatte skriva om ett oväntat möte som jag inte var klar med.

Nu sitter vi här igen, jag tror bunkern har börjat bli vårat favvoställe här på skolan :) Vi har börjat sitta här på rasterna också som vi inte brukade göra förr.

Snart börjar Svenskan och efter det slutar jaaag :D
Då blir det nog att gå in till stan och kolla lite, ska fortsätta söka efter ett par skor och sen kolla på lite andra saker.
Nu har jag gått på stan varje dag efter skolan den här veckan och jag är inte less! Trots att jag oftast inte har hittat något och att affärerna knappt har fått in så mycket nytt. Jag har ju mina perioder, för ett tag sedan gick jag jättesällan på stan, och nu jätteofta. Ska kanske gå till mormor också och hälsa på, men vi får se hur det blir med det.

Nä, nu vill nog Sara att jag ska sluta skriva.
Ciaooooooooooooooooo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback