Twitter

Godmorgon! :)

Vaknade av att jag hade lite starkt som bakanför gommen när jag vaknade, burkar a det ibland när jag vaknar, men det brukar försvinna efter någon timma :) Brukar också smaka äckligt i munnen när jag vaknar :S Undrar om det är för att jag blir tror i munnen under natten eller så, någon mer som brukar få så?

Nä, slutpratat om det. Såg i tidningen i morse att lösviktsgodis kostar bara 2.90/hg på ICA MAXI idag! Jag ska lätt passa på :D Något mer som jag är sjukt glad för ar att de har massa nya sorter nu också, sedan heter det godisprinsen nu, inte karamellkungen som det hette förr. Typ alla mina favoritgodisar som ej funnits förr finns nu! Nu ska jag sluta handla på godisvågen i stan (där jag varit tvungen att handla för att få tag i favoriterna och där godiset kostar 7.90/hg). Jag märkte den stora förändringen när jag var med mamma och handlade tidigare i veckan, jag var rent tvungen att fota godiset, gud vad lycklig jag blev :D



Annars har jag väl inget planerat idag så det blir förmodligen en slapp-dag ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback