Twitter

Höstpromenad och tankar

Jag och markisen kom nyss in efter en 50 minuters lång höstpromenad full av tankar och funderingar. Föreläsningen skulle fortsätta efter lunch men vi pallade inte helt enkelt. Dessutom så sa han i början att om man inte var så intresserad av att lyssna på han så kunde man gå, men vi valde att vara med där före lunch. Och visst, ibland var det intressat men resten av tiden kröp det i benen som bara den! Och trött blev man också, men jag lyckades hålla mig vaken :)

Btw, nu ska jag och Sara vara mer positiva, försöka iallafall! Vi som är så bra på att såga allt och vara negativa, ingen blir ju bättre för att man är det. Nä, nu blir det positiva hörnan ab!

Sara

Positiva hörnan AB!

2007-10-12 @ 11:28:44
URL: http://sarasfoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback