Twitter

Layoutförändring och plugg

Som ni kanske märkt så har bloggen fått ett annat utseende. Jag satt sent igår kväll och fixade, tyvärr så fick jag det inte exakt som jag ville ha det så jag gjorde om lite. Det här är inte slutresultatet och förhoppningsvis kommer det bli en annan bakgrund bara jag fixar ett problem. Ni får leva med att min bogg kommer se ut lite hur som hellst nu tills jag fått till så som jag vill ha det. Blev mycket slarvjobb där i slutet ochkså tex. med loggan föratt jag var så trött men ville endå ha en logga så länge.

Det blev inget plugg igår. Aj aj :S Blir alltså mycket skoljobb idag vilket jag inte ser fram emot. Tänk om man bara kunde knäppa med fingrarna och så var allt gjort! Gud så härligt det hade varit, speciellt de dagar man verkligen inte orkar plugga.

Nu ska jag kika in på bloggarna jag besöker dagligen, sedan kanske hitta förändra något mer i layouten innan jag sätter igång med plugget.

Ni får ha det så bra :) Kram

keffan

Bloggen ser riktigt bra ut nu.
Ha en fortsatt bra dag!

2007-10-14 @ 13:11:19
URL: http://keffan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback