Twitter

Lördag 6/10 -07

Idag blev det en vara med mamma-dag. Var några år sedan sist ^^
Efter lunch övningskörde jag in till stan, sedan gick vi och kollade på skor och en höst och vårjacka till mig. Som vanligt så har hon och jag ganska olika smak så igentligen var det väl inte till en så stor hjälp att hon följde med :P
Fastnade för ett par skor men de var slut i min storlek och de kunde inte beställa åt en om man ville ha dem :( Blä.
Däremot så hittade jag en jacka på H&M :) Men jag ångrar nästan att jag inte provade en storlek större än min vanliga storlek för när jag kom hem och testade med en tjockare tröja inuti så blev nästan ärmarna för tajta :S Hm, det fanns bara kvar en i en större storlek... men jag vet inte om jag orkar chansa på att den är kvar och testa på måndag. Vi fikade även på Wayne's Cofee, och för mig var det tillockmed första gången :o Förstår inte varför jag inte varit där förr, det är ju jättemysigt att sitta där med kompisar och fika. Det enda dåliga är kanske att fikat inte är så billigt, men vadå, jag fikar endå så sällan när jag är på stan så nog kan jag unna mig det :)

När vi var klar på stan fortsatte jag övningsköra. Först åkte vi till pappas grav och satte dit nya blommor. Sedan åkte vi vidare mot falket för att kolla på ett hus som vänner till mamma höll på att bygga där. På vägen dit kunde jag bara inte motstå att stanna vid vägen och gå ut och fota. det var så himla vackert, jag gick ner mot en brygga och tog några bilder innan vi gick tillbaka till bilen, hade gärna stannat där ännu längre. Tänk om jag hade haft en ännu bättre kamera, då hade jag kunnat ta ännu finare landskapsbilder.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback