Twitter

Måndaaag

Lunchrast nu och vid det här laget vet nog många var jag och Sara stitter, bunkerN ;) Det var jättekul på fotolektionen, vi fick gå ut och fota direkt och skulle ta en bild med tele och en bild med vidvinkel. Dock så blev det endast 1 sån bild på min del. Var fullt upp i att fota närbilder på löv och diverse saker. testade också fota självporträtt, och ska jag vara ärlig fick de nästan bättre skärpa än närbilderna, skumt. När jag hade lagt in alla bilderna blve jag som vanligt besviken, de såg helt perfekta ut i displayen, men hädan efter vet jag inte om jag har lust att lita på den. Jag och Sara kom också i tankar om att istället för att göra en fotopräm vill vi få fotouppdrag i stället och fota tex. barn på ett dagis eller djur eftersom vi redan har gjort en fotopärm.

Snart börjar svenskan och vi ska fortsätta med dramaarbetet, tycker det är ganska tråkigt :S
Efter det blir det spanska. Jag skrev ganska mycket om min barndom på spanska hemma igår men är fortfarande inte riktigt klar. Hoppas det intr gör något.

Ikväll blir det aerobics och efter det plugga matte. Inte pepp alltså.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback