Twitter

Matteprov

Vi har idrott nu men både jag och Markisen är fortfarande krassliga så vi fick räkna matte istället inför provet som är efter lunch. Finns fortfarande massor av saker jag inte kan men vi blev så bloggsugna och kunde inte hejda oss från att gå till bunkern och blogga av oss lite :)

Igår fick jag helt plötsligt mycket fler besökare än vad jag någonsin haft. Eftersom jag aldrig gjort reklam för min blogg (förutom att de en är länkad på Markisens + när jag kommenterar inlägg) så tycker jag att det var riktigt bra.
24 unika besökare blev det totalt, observera att jag annars brukar ha 2-3st per dag. Det är ju klart att det skulle vara roligt om man någon dag hamnade bland de mest aktiva bloggarna, men jag skriver ju inte i första hand för att få en massa läsare. Från början var det tänkt att jag skulle ha bloggen som en "dagbok´" som jag skulle läsa om några år :) Nu har jag ju däremot ändrat mig lite, det är ju klart att det är kul om någon läser, då känner man sig ännu mer motiverad att skriva :)

Min hosta vill verkligen inte ge sig! Fick tillockmed ont i halsen av hostan i morse och mamma frågade mig om hon skulle hämta ut pencilinet men jag ville inte det. Det är bara dåligt att ta det i onödan eftersom att då är det väligt lätt att bli sjuk igen för minsta lilla. Ska prova att dricka varmt vatten med honung i kväll, måste erkänna att jag inte druckit varken te eller honungsvatten nu när jag varit sjuk. Kan för i övrigt säga att jag inte är någon älskare av te.

Kollade lite bland bilderna som vi tog i början av ettan då vi gick medieproduktion och hittade de här :)


 


Anonym

Lustigt nog så är typ mina bilder exakt likadana ;P Hehe! Nu drar vi :)

2007-10-03 @ 09:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback