Twitter

Morsning korsning.

Det blir att stanna hemma och vila idag för min del. Känner att jag aldrig blir bättre så jag får bara hoppas på att det ger med sig snart. Har varit sjuk i en vecka nu! Och om det inte blir bättre snart kommer mamma tvinga mig att ta pencilin fast jag inte vill. Jag tror verkligen inte att det är halsflussbakterien som spökar eftersom att då borde mina halsmandlar vara svullna och jag ha ont i halsen hela tiden, inte bara när jag sväljer. Sedan så brukar man inte heller ha hosta då man har halsfluss. Det måste vara något annat.

Nu skiner solen utanför fönstret och jag blir riktigt sugen på att gå ut. Jag är väldigt dålig på att vara ute mycket och när jag är hemma så sitter jag oftast inne. Det är ganska skumt, för det är först då jag e sjuk då jag vill göra saker som jag inte brukar göra när jag är frisk. Men sedan kan jag ju inte ljuga när jag säger att hösten är riktigt mysig, och då tänker jag speciellt på de soliga dagarna. Åh, nu vill jag fota, men inte med min kamera utan med en bättre kamera. Borde kanske kika lite mer på kameror, jag kikade en hel del på internet om olika kameror i slutet av sommaren, men sedan tröttnade jag då jag aldrig kunde bestämma mig. Igentligen var det tänkt att jag skulle ha haft en ny kamera nu i somras, men icket.

Någon fotointresserad som vill tipsa om någon bra kamera? Ni får tipsa om både bra kompaktkameror och systemkameror. Ett plus är ju om ni har lite fotoerfarenhet sedan tidigare så ni vet vad ni pratar om^^

Nu ska jag dricka lite varmt honugsvatten som jag snarare tror har svalnat nu.


image31


Sara

En bra kamera är ju en sån som jag har, hehe ;)
Sen Ixus modellerna är bra också!

2007-10-04 @ 10:17:12
URL: http://s4r4m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback