Twitter

Nämen godmorgon!

Ja, såhär blir det om man sover för länge kvällen före:P Är inte trött men ska gå och lägga mig nu så jag kan gå upp vid 9 tiden imorgon utan att vara alltför trött. Men igentligen är det värre när jag sover för länge, då blir jag både trögtänkt, trött och bara allmänt lat.

Hann varken med att plugga alla glosor idag eller att skriva upp dem bara för att Sara sa att hon skulle fixa på sin blogg och då blev jag så frestad av att fixa till min också eftersom det varit lite konstigheter med den. Såhär blev den :) Kan hända att jag byter bakgrund om jag kommer på något bättre, men annars gillar jag den ganska mycket :)

Vad tycker ni om den?

Något som jag skulle kunna förändra så den blir ännu bättre?

Godnatt nattugglor! Ses senare idag ;)

Paola

Heej läste på stina-lees kommentar att du gillar att fixa o trixa med layouter. Du kanske har lust att fixa min ? :P min är helt tråkig!kram

2007-10-21 @ 14:45:01
URL: http://paolita.blogg.se
Elin [ n e v n a r i e n ]

Hehe :)
Tack! Jag har faktiskt inte gått någon kurs, det går bara ändå ;)
Hehe.
Ja kanske det.. :) Just nu har jag rätt mycket men titta tillbaka senare :)

2007-10-21 @ 17:46:46
URL: http://nevnarien.blogg.se/
Sara

Paola: Har ganska mycket i skolan just nu, men jag hör av mig ifall jag får lust och tid :)

Elin: Okej, det ska jag göra :)

2007-10-21 @ 19:12:26
URL: http://santapola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback