Twitter

Nyheter...

Har både bra och mindre bra nyheter!

Jag kan börja med det dåliga. Jag är sämre i halsen igen och undrar om den någonsin kommer friskna till.
Både jag och "Markisen" for hem tidigare för att våra halsar pallade inte mer. Som tur var så var lektionen bild och då är det inte så mycket viktigt man missar även fast lektionen är på 2 och en halv timma.

Jag tog först bussen till stan men missade övergången så jag fick vänta ett tag på nästa buss.
Medan jag väntade gick jag runt på H&M och kikade. Och otroligt nog så hittade jag saker! Köpte en sjal (se bild), fast nu undrar jag om den verkligen blev rätt, jag kanske endå skulle ha tagit den guldiga istället. Sedan köpte jag en lång tröja med polokrage. me like! Fast den hade varit ännu bättre om den hade fickor, vet inte vad det är men jag har börjat fastna för tunikor, långa tröjor osv. som har fickor :) Ja, sen blev det en ny concealer av ett nytt märke samt solpuder :) Har aldrig använt solpuder förr men det ska bli kul att testa :)


Vad tycker ni om sjalen?

Nu kommer den bra nyheten som inte berör er så mycket men mig. Jag fick byta till Ljudmedier istället för att gå Grafisk kommunikation! :D Endel kanske har läst tidigare att jag skrivit om att det inte gick. Började fråga läraren till ljud förrförra veckan, sedan fick jag besked att det inte gick för att de var redan tillräckligt många i gruppen. Sen frågade jag en kille som hade frågat mig om att byta med han till ljud alldeles i bröjan av kurserna, men då hade jag ju inte ens hunnit känna efter hur det var på grafiska. Han ville fortfarande byta så jag gick och hörde med läraren igen och han skulle höra med studierektorn, nej blev det också. Men sen då jeflar! Jag och killen var och pratade med rektorn idag och hon skulle meddela oss via mail sen för besked. Och nu helt plötsligt fick vi! Haha, så ägd han blev :)

kimJ

Fin blogg! Vad tycker du om skate stil på tjejer? Kram KimJ

2007-10-03 @ 18:30:04
URL: http://Kimj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback