Twitter

På jakt efter ny foundation

Tänkte lägga in ett till inlägg igår men det blev aldrig så jag lägger in det idag istället.

Var som alltid på stan efter skolan igår och kikade. Gick även in på kicks för att få hjälp till val av ny foundation. Har använt samma mäske ett bra tag nu så tänkte att det kanske var dags att kolla efter någon ny ännu bättre när jag endå håller på att få slut av den gamla. Funderade på en mineralfoundation eftersom den sägs vara så vanlig mot huden att man skulle kunna sova i den. Det låter ju perfekt för jag som har en "problemhy" eller vad det nu heter.
Någon som har provat Lóreals mineralfundation? Vad tyckte du om den? Sedan kollade vi på en annan fundation som också skulle vara bra fast i flytande form (ungefär som den jag har nu), den kändes lite dyr, 280 kr, men flaskan var väl hyfsat stor endå. Den var av märket Clarins, har aldrig hört talas om det märket förr :S Är jag efter eller?

Utan att fråga det själv, fixade hon så att jag fick ta hem och prova foundationen från Clarins. Först hällde hon över lite i en miniburk, men sen hämtade hon även en testtub så det blev ganska mycket med tanke på att jag fick det gratis :) Helt plötsligt började hon prata om peeling och peeligkrämer och så fick jag 2 små burkar till, en med peelingkräm och en med en lermask som tydligen skulle vara väldigt bra. Med ett leende på läpparna lämnade jag butiken, det där kallar jag service :D

image81

Testade även för skojs skull en brun skinnjacka från jc. Har aldrig trott att jag skulle passa i skinnjacka men den var faktiskt riktigt nice ;D Men den var inte värd pengarna för min del, 1 899 kr! Sedan är jag ju snarare ute efter en varm vinterjacka :)


elli<3

haha ja men eller huur :D är typ snart klar! :)

2007-10-26 @ 20:08:14
URL: http://ellinorak.blogg.se
elli<3

haha mjooo :P

2007-10-26 @ 21:24:28
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback