Twitter

Tisdag

Vaknade idag med en väldigt hes röst och en känsla av att jag hade för mycket slem i halsen. Det retade och jag hostade och hostade. Som tur var så blev det bättre efter att jag hade varit uppe några timmar och det hesa försvann. Undrar när jag ska bli helt frisk igentligen. Dock så har jag ju ingen feber längre och det är ju bra.
Måste stressplugga matte ikväll! Jag har slarvat med att plugga matte + att när jag väl har pluggat så har jag inte fattat så mycket. Jag har väldigt svårt för att ta tag i sådana saker. Jag skjuter upp allt plugg hela tiden tills jag nästan är dränkt med läxor och det gör ju det hela bara ännu svårare. Har provat sätt upp mål då jag pluggar och sedan ge belöning då jag nått ett mål. Tyvärr så har nog inte ens det funkat, jag är helt enkelt för omotiverad!

                 
Nu äntligen blir det lite förändring på bloggen. Här kommer min första dagens outfit, och det kommer jag fortsätta med, inte varje dag, men lite då och då. Sedan Skrev jag ju även att jag skulle försöka komma med lite bilder också. Tyvärr så har jag världens sämsta kamera men jag är på jakt efter en ny, troligtvis en systemkamera!

Dagens outfit:

  • Lång svart kofta med dragkedja - H&M
  • Svart linne - H&M
  • Gråa stuprörsjeans - Cubus

Kanske lite tråkig, och det kan jag hålla med om. Önskar att jag hade haft en sjal till i någon fin färg med något mönster. Ska kika mer på det senare i veckan.

Nu ska jag snart äta middag, sen då blir det plugghörnan AB!


Tobias

Snygg outfit :)

2007-10-02 @ 18:49:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Sara

Tack :)

2007-10-02 @ 19:08:46
URL: http://santapola.blogg.se
Anonym

det finns gråa benvärmare på hm för 30kr!!

2007-10-02 @ 19:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback