Twitter

Vad händer med IDOL igentligen?!

Man blir ju rent ut sagt förbannad! Sam skulle ha åkt ut för länge sedan, han klarar inte av att sjunga ut! Han 100 gånger mer begränsad än Evelina. Gillar inte heller det hesa i hans röst, det blir för mycket. Sedan hans kroppsrörelser, han skakar rejält när han tar i, det är som att han försöker och tar i allt vad han kan men kan kan bara leverera 50%. Nu har det åkt 4 tjejer i rad! Jag börjar tröttna på det här. Majoriteteten är helt klart tjejer som röstar på de snygga killarna, hur de låter, ja det spelar nästan ingen roll. Det börjar allt mer påminna om året då Jens var med och alla sympatiröstade för att se om det gick rösta fram han som vinnare eller hur det nu var, och han fick vara kvar jättelänge innan han åkte ut.

Evelina var inte värd det där! Jag tycker hon var toppen ikväll, och de andra med. Möjligtvis att Amanda var snäppet sämre, men betydligt bättre än Sam! Jag tycker han borde hoppa av och låta Evelina komma tillbaka, eller vill han vinna för att folk tycker han är snygg? Skulle inte tro det.

Huvva! 

elli<3

eller hur :D

2007-10-26 @ 23:52:28
URL: http://ellinorak.blogg.se
elli<3

svar; ja jag vet hur du menar..jag hade tänkt på att den skulle se ut som den gör nu asså, att det inte är någon kant, att det ser mer "tomt" ut.
Men funderar på att ha en ljusbrun bakgrund bakom också...:P

2007-10-27 @ 10:59:38
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback