Twitter

Varit ute i det fina vädret :)

Tog cyckeln till Ö&B som öppnade idag på ett ställe nära där jag bor, tidigare har det legat på ett ställe som är mycket längre bort. Det är endå ganska chill, för det har bara kommit fler och fler affärer i det området, när jag var liten så var det området helt öde, jag och min kompis kallade det tillockmed "landet i ingestans".
Men iallafall. Jag kikade lite där inne och köpte lite saker, hade jag varit på riktigt shoppinghumör så hade jag nog köpt ännu mer eftersom allt är så billigt där. När man betalade i kassan så var det en som stod och packade i varorna i en påse + att man fick en tofefee ask :) Sedan gick jag över till ica för att köpa kanelbullar, det blev 3 kanelbullar, 2 wiernerbröd och lite annat.

Här är lite bilder som jag tagit under dagen.



Bild 1: Jag innan jag gick ut
Bild 2: Jag påväg till Ö&B
Bild 3: Naturfoto
Bild 4: Vårat träd
Bild 5: Vad jag köpte från Ö&B
Bild 6: Vad jag köpte från ICA Maxi

Kom på att jag måste plugga nu! Gah! Har inte ens börjat men en Novell som typ ska vara inlämnad imrogon :o
Panik panik! Ge mig inspiration, vet ej vad jag ska skriva om, bara att den ska vara begränsad på 1 datorskriven sida.


Sara

Jag tror rent jag ser en till tidning där under ;)

2007-10-04 @ 20:30:21
URL: http://s4r4m.blogg.se
Visions Of Johanna

FIna bilder :)

2007-10-04 @ 22:04:53
URL: http://visionsofjohanna.blogg.se
Sara

Sara: Jajjemen ;)
Visions Of Johanna: Tack! :)

2007-10-04 @ 23:50:45
URL: http://santapola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback