Twitter

Deppiga hörnan :(

Eftersom jag inte skrev igår så tänkte jag berätta lite om igår också:)

Som alla andre tisdagar så hade jag ju sovmorgon, härligt! Sedan blev det 2 lektioner, matte och engelska.
Efter det så gick jag in till stan för att försöka hitta mig ett par bra joggingskor till konditionstestet som vi hade idag.
Tyvärr så blir saker nästan aldrig som jag planerat, blev snarare att jag kollade på kläder största delen av tiden, köpte mig 2 par jeans, 1 par gråa och 1 par svarta :) Efter att jag hade köt dem visste jag att jag bara hade lite mer än 500 kr kvar. Kollade på skor och fastnade för ett par som ´jag hade kollat in lite förra veckan med, tyvärr så kostade de 699:-. Jag grävde i alla fickor, brösen och väskan i hopp om att jag kanske endå skulle kunna ha några bortglömda pengar någonstans. Hittade massa mynt, sedan var det bara att räkna. 697 kr fick jag det till. Som tur var så fick jag skorna endå fastän de där 2 kronorna saknades :D Men ja, nu är jag PANK för första gången i mitt liv, jag som alltid brukar ha kvar pengar. Nu förstår jag verkligen hur de som dagligen är pank känner sig.

Igår kväll blev det att se idol, sedan satt jag vid datorn i stort sett resten av kvällen. (jag vet, jag är hopplös).
Fick även veta av Bomba att han skulle hoppa av skolan och ta ett jobb som han hade blivit erbjuden. Visst, man är glad för hans skull, han brinner verkligen för det. Men det kommer bli så himla tomt när han åker. För någon vecka sedan tänkte man inte så mycket på att han kanske skulle fara. Kommer sakna honom. Och nu känns allt så meningslöst, deppigt och det enda jag vill just nu är att flytta från denna stad till Stockholm och leva livet. Har ingen lust till skola. Ingen lust till någonting jsut nu. Hoppas det blir bättre sen, jag hatar verkligen dessa deppiga dagar.

Jo förresten. glömde berätta hur det gick på konditionstestet idag då jag också invigde mina nya joggingskor. Jag klarade det! Förra gången gav jag upp efter andra varvet, jag fick jättesvårt att andas då. Och gången före det var jag sjuk. Och jag som har en sådan dålig kondition klarade endå 2 km på 10.26 :D Dock så var det nog mest viljan som fick mig att klara det, för redan andra varvet började jag må ialla, fick svårt att andas och ville bara stanna igentligen, men jag gav inte upp!

Nu ska jag försöka räkna lite matte och försöka komma på andra tankar.

Ha det bäst! Bye


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback