Twitter

En trevlig helg :)

Har knappt suttit vid datorn i helgen, grattis! :D Annars kan man definitivt säga att jag är datorberoende :P

Igår bar det iväg till Piteå med Elin :) Det var riktigt trevligt, träffade även min syrra som satt på ett fik i den nya gallerian de har där. Hittade en tröja på h&m, men det blev inget köp var för osäker, sedan spanade jag in en jacka på VILA med, men blev inget köp där heller. Snopet :/ Sedan gick tiden så himla fort med, han knappt gå på alla ställen jag tänkt. Vi var där från 10 till 14 och nästan 2 av timmarna slösades åt att försöka hitta matställe där de hade både någon mat jag var sugen på samt veg. mat som elin kunde tänka sig, sedan satt vi och åt ganska länge med. När vi var hemma igen stannade jag kvar hos henne och åt, sedan ränkte vi ringa folk och fråga om de ville komma och fika (vi skulle göra kladdkaka) men sen ångrade vi oss. Hon gjorde iaf kladdkakan och jag for hem och hämtade saker för att jag skulle sova där.

Vaknade vid 9 idag, sedan har vi pluggat matte, varit ute och fotat och varit hos Pål och fikat (han fyller år imorgon).
Nu ska jag plugga Spanska och om jag orkar Engelska.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback