Twitter

Försovning och modellagerande!

Försov mig idag pga. min knäppa väckarklocka, det är ju helt värdelös ibland! Sedan blev det en stressig morgon med gröt utan sylt, var inte så mumsigt :( Första lektionen blev en kort en eftersom att det kom en frilandsfotograf som skulle fotografera oss till kommunens hemsida för att locka folk att söka till gymnasieskolorna typ. Var först inte så pepp på att modella men gjorde det endå, jag och Markis en var först ut och fick även vara försökskaniner när han skulle ställa in rätt ljus osv. dte var lite läskigt:P Sedan skulle vi stå och prata med varandra. Lite inlevelse han hade alltså!

Btw, nu är Bomba påväg till Hudiksvall och det känns tråkigt, nu kommer han vara borta ett år, och det vara inte ens säkert att han skulle ta med sig en dator:( Vi som tänkte göra en blogg åt han, eller vi har redan skapat den, men inte designat den med egen design ännu.

Vi saknar dig!

Nu vet jag inte vad vi ska göra, vi fick sluta mycket tidigare än vad vi igentligen skulle^^
Skriver mer sen om jag kommer på något intressant att skriva om.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback