Twitter

Lördag = städa?

Har inte hunnit göra något vettigt idag ännu, gick upp vid halv tio då min väckarklocka stod på över 11. Måste verkligen köpa en ny väckarklocka som kan gå samma tid som alla andra klockor, någon gång lyckades jag ställa in den på rätt tid, men sen efter ett tag går den fel igen. Måste tänka extra noga när jag ska ställa in alarmet.
Sedan blev det att övningsköra en stund efter frukosten, sen datorn resten av tiden.

Nu ska jag iallafall försöka dra mig från datorn och duscha, och efter det städa på mitt rum, det går knappt sitta i soffan pga alla kläder. Funderar på att ta en före och efter bild, men tyvärr så har mamma kameran, så det var ju synd. Sedan blir det att göra sig middag och vara med en kompis.

Jag får aldrig något gjort, har flera läxor nu också. Nä, nu får det bli skärpning här! oavsett hur mycket datorn lockar.

image8 Illustration made by me :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback