Twitter

Olyckshändelser och bloggförändring

Det blev en enkel ihopmixad lunch bestående av stekta makaroner, ägg och skinka samt en mjukmacka. Låter kanske inte så gott men det brukar oftast bli något i den stilen då jag vill att det ska gå fort. En liten stund efter jag hade ätit så kom mamma hem och berättade att hon hade råkat ut för en olycka, fast hon hade inte gjort illa sig eller så, sedan hade hon även ringt 112. Jag skulle gissa vad som hade hänt. Jag visste ju att de hade varit och provat bilar i bilaffären så min första gissning blev "Blivit inlåst i en bil?" Det var fel men nära så jag fortsatte med "Blivit inlåst i bilaffären?" RÄTT! haha, sjukt. De hade grävt vid vanliga ingången eller hur det nu var så enda ingången var personalingången, sen hade hon gått in och frågat om de hade öppet till en kille som var där, och svaret blev att de hade sängt. Sedan försvann han och låste efter sig och hon kunde inte ta sig ut. Efter en kort stund gick även larmet igång och hon ringde 112 och sa "det är ingen livsfara men jag har blivit inlåst på volvo" men i samma stund så kom det ågon som jobbade där och låste upp och hon tog sig ut :P haha, att mamma alltid råkar ut för roliga saker^^
 
Försöker komma på något tokigt jag varit med om men kan inte komma något på just nu. Skriver senare om jag kommer på :)

Just nu väntar jag på nästan 2 GB med bilder från igårkväll och det går segt. Han som tog dem tog många seriebilder och det blev väl 440 bilder ca, blir nog att rensa ganska mycket när jag fått dem, han har inte orkat rensat.

Jag kan väl inte påstå att jag varit så beroende av att skriva i min blogg. Däremot så har jag blivit grymt beroende av att läsa andras bloggar, speciellt modebloggar. Det är några favoriter som man kikar in på flera gånger per dag för att kolla om de uppdaterat. Tänk att det kan vara så roligt att läsa andras bloggar, tycker också det är extra kul då de även innehåller videos och mycket blider kombinerat med text, det gör dem roligare. Då kan jag bara tänka mig hur tråkig min blogg är att läsa för andra, måste bli förändring här! Jag skrev ju om det för några dagar sedan men hittils har det inte hänt något. Det är klart att man vill ha lite läsare, men den här bloggen var väl från början tänkt att vara som en dagbok för mig själv som jag kan läsa sen om några år :) Kan alltid vara kul, minns förr då jag skrev dagbok ibland, det är alltid lika kul att läsa den xD Det är nästan så att man önskar att man hade skrivit ännu oftare.

Här kommer iallafall en lista om vad jag ska försöka ha på min blogg i fortsättningen:

  • Bilder som jag fotat
  • Videos? Typ videoblogg lite då och då. (är dock lite osäker på den här punkten)
  • Dagens outfit
  • Utmaningar (antingen att jag utmanar folk på saker eller tvärtom)

Lämnar två punkter ifall jag kommer på något mer.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback