Twitter

Söndag.

Sitter här i vardagsrummet vid vår gamla dator. Det känns verkligen! Den tänker så att det knakar och är ganska seg. Man får nog passa sig med att ha uppe flera fönster samtidigt, och att ta det lungt när man skriver så den hinner med :P Käns även litte fattigt med musik och bilder på den här datorn, har 2 låtar och ca 5 bilder på mig själv som jag tog med webbkameran för några år sedan. Jag ska posta bilder sen när jag sitter vid den "vanliga" datorn, det blir nog någon bild från fredagskvällen då :) Det enda som jag gillar med att sitta vid den här datorn är tangentbordet som är härligare att skriva på än det andra :)

Mindre ont i halsen idag, men den känns fortfarande "sårig" och retar lite. När jag hostar är det nästan så att jag mår illa :S

Har inte planerat dagen så mycket ännu förutom att jag ska försöka räkna lite matte eftersom det är prov på onsag och jag ligger också lite efter. Det blir både några uppgifter + repetitionsuppgifter som jag ska ha gjort innan onsdag. Mamma ville ut och övningsköra med mig idag så vi får väl se hur det blir med det, just nu sitter hon vid datorn i mitt rum som jag vanligtvis brukar sitta vid, men det är ju hennes dator.

Sara

Ska du på skolan i morgon?

2007-09-30 @ 19:59:05
URL: http://s4r4m.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback