Twitter

Bloggtorka

Hej!

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, känner att jag har lite bloggtorka för tillfället. Sedan har jag lite skolarbeten att göra och då hinner jag inte göra så mycket mer än snabba uppdateringar på bloggen, annars tar det en sådan tid:/
Jag trodde att jag skulle ha 0 kommentarer på inlägget jag skrev sist, men när jag såg att det var folk som faktsikt tagit sig tid och kommenterat blev jag peppad på att skriva ett till inlägg:) Tänk på att det mycket är ni som får mig att fortsätta blogga och det som är lite extra kul är att jag har nu också upptäckt att många kommer tillbaka! :)

Ge mig gärna lite bloggtips! Känner att det börjar bli tråkigt att bara skriva "dagbok" hela tiden, därför väljer jag att hoppa över det vissa dagar.

Shoppade i måndags och jag skulle kunna lägga upp bilder på det jag köpte. Men jag har fortfarande min gamla tåkiga kamera och jag vet inte om jag har tid eller ork att fota och fixa det nu. Det får kanske bli imorgon istället :)

Tobias

svar: ja de gör jag :) jadu just nu strax över 55 000 , fick ju ta bort inlägg vilket medförde att kommentarer åkte bort

2008-04-03 @ 21:23:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback