Twitter

Bloggtorkan fortsätter...

Äntligen! Tog mig inte in på bloggen tidigare ikväll, men jag tog min inte in på vissa andra sidor heller så det var nog inte blogg.se det var fel på.

Har inte hänt så mycket idag. Är fortfarande på ett lite sämre humör och vet inte riktigt vad jag ska skriva. Hoppas bara att ni fortsätter titta in, det är ju lätt hänt att så fort man blir mindre aktiv ju fler besökare förlorar man. Men jag kan säga på en gång att jag är ingen som sitter och laddar upp med en massa inlägg i förväg för att sedan bomba bloggen med inlägg varje dag. Jag skriver när jag känner att jag har något att skriva om (med vissa undantag då) och när jag har lust. Jag vill inte känna mig tvingad att skriva, utan jag gör det för att det är kul :) Kanske inte sådana dagar som denna men de flesta dagar.

Men vad jag har märkt så är det endå några som kommer tillbaka trots att man inte är så aktiv i bloggandet, vore kul att höra vad som får er att återvända :)

Nu ska jag snart gå och sova, här kommer iallafall en godnattbild till er :)

image215

Natalie

Svar: Jo det gör jag, du också? :) Konstigt att vi inte har samma väder xD Men snöar det mycket hos dig idag, det gör det då här..

2008-04-09 @ 07:16:02
URL: http://naataali.blogg.se
Sandra

ibland har man bloggtorkor..!

2008-04-09 @ 14:12:05
URL: http://fashionbysandra.tjejsajten.se
Natalie

svar: Jo det var nog därför. Ja det är helt sjukt! Det är som att det är december och snart julafton :O

Hoppas att du har haft en bra dag :)

2008-04-09 @ 17:05:39
URL: http://naataali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback