Twitter

Skolarbeten...

Hej!

Bloggen har strulat vädligt mycket under kvällen, det ahr inte funkat att logga in och när jag skrivit in bloggadressen har ibland utseendet försvunnit och allt har varit i en enda röra. Skumt.


Idag har jag valt ut lite bilder som jag redigerat. De ska vara i min "fotopärm" som jag gör i InDesign. Den är fortfarande väldigt tom, har bara fixat en framsidebild. Resten är några texter som jag haft där sedan tidigare. Jag vet inte hur jag ska rymma alla bilder överallt för jag vill ju inte att varje uppgift vi gjort ska bli mer än 2 sidor, det känns lite dygt, men jag kanske måste göra ett undantag när det gäller vissa uppgifter.

Imorgon blir det ingen skola, vi ska bara på en teater som börjar klockan 13.00, sedan slutar vi. Det innebär att jag får lite extra tid till skolarbetet. Det är är inte det enda jag har i veckan. Imorgonkväll ska jag skriva en recension av teatern. På onsdag ska jag och en till hålla i en gympalektion, men det ver jag inte om jag behöver träna till, kanske bara fundera lite på hur man förklarar lekarna vi ska ha. Förutom att fotopärmen ska vara klar på torsdag har vi engelskaläxa (Som jag inte vet vad det är ännu) + matteprov. Alltså skulle jag behöva plugga på matteprovet både tisdag och onsdag, och göra engelskaläxan på onsdag. Men hur ska jag då hinna pärmen?

Det här innebär att det inte kommer bli så mycket uppdateringar i veckan heller. Jag får helt enkelt inte tiden att räcka och kommer ändå inte ha något kul att skriva om.

S a r a

Recensionen ska ju skrivas i kväll ^^ för den ska lämnas in i morgon -.-

2008-04-14 @ 10:23:00
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback