Twitter

Sommarväder!

Hej!

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen. Har haft prov att plugga till och så kommer det nog bli nästa vecka också. Men nu är det ju ett litet "minilov" och då har jag ju massor av tid till både det ena och det andra, problemet är bara att det aldrig blir som jag tänkt det i slutändan.


Igår satt jag inte alls vid datorn (förutom innan och på en lektion i skolan). Stort framsteg eftersom jag annars brukar sitta mer eller mindre varje kväll. Istället var jag duktig och for på ett spinningpass på friskis och svettis. Det var riktigt svettigt kan jag säga, jag blev även vid flera tillfällen lite smått iallamående och när vi klev av cyklarna kände jag mig lite svimfärdig också. Det märks att man är ovan. Har varit på spinning en gång förr men då var det inte lika seriöst utan det vara mer för att testa på.

Det är sommarväder ute idag! Tillockmed varmare ute än inne. Känner verkligen att sommarkänslorna också är påväg :) Dessutom är det valborg, men jag har inte varit så pepp på att göra något stort av det. Antingen blir jag hemma eller så far jag till en kompis stuga och grillar pinnbröd :) Supergott!

Vad ska ni göra ikväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback