Twitter

Tjo!

Nu har jag varit duktig och städat mitt rum för en gångs skull, härligt! Det var mycket att gå igenom kan jag säga, massor av kvitton och papper som skulle rensas, sedan passade jag även på att städa i garderoberna för att få lite ordning där också:)

Jag har börjat tröttna på bloggdesignen nu och känner att det snart är dags för en ny, men jag måste vänta. Har en massa bilder att redigera som ska vara i fotopärmen vi gör på fotokursen. Vi har knappt fått någon tid till att jobba med den och den ska vara klar i slutet av lektionen v.16! Därför väljer jag att redigera bilder hemma så jag slipper slarvredigera dem på skolan för att hinna.

Men jag kan ju åtminstone börja fundera på hur jag vill att nya designen ska se ut :)

Emma

Det är så jäkla trist att städa, men när man är klar känner man sig himla stolt över resultatet :)

2008-04-06 @ 19:33:36
URL: http://femtondejuli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback