Twitter

Trött

Hej!

Jag är helt slut! Har varit på stan idag ända sedan vi slutade (13.25) till 17.45. Har shoppat massor! Kommer nog visa allt jag köpt imorgon, det jag köpte i Måndags också. Sedan har jag äntligen fått mitt försenade paket som hade fastnat i tullen, därför fick jag betala tullavgift också:/ Berättar mer sen. Nu ska jag se Talang 2008!

Tjing!


Edit: Nu är jag tillbaka! Det blev alltså en hel del shopping idag och jag kommer visa det imorgon:) Från början när jag hade hittat ett par plagg kom jag på att jag hade alla kort hemma och knappt några kontanter på mig. Ringde mamma och vi bestämde att jag skulle få låna pengar av henne efter hon hade slutat och sedan åka med henne hem. Medan jag väntade gick jag runt i lite andra butiker där jag hittade saker till nedsatta priser, sedan hade jag även ett tillgodo som jag passade på att utnyttja :)

På vägen hem svängde vi förbi ICA för att handla lite. När vi sedan kom hem fick jag veta att mitt paket fanns nu att hämta på posten. Då vara det bara att ta cykeln ner till ICA igen där man även kan hämta ut paket. Fick ju betala en extra avgift för att lösa ut det och i den var det både postens avgift och tullavgift inräknat. Nu kanske ni undrar vad paketet innehöll. Jo, det var från ett företag som heter everydayminerals, låter det bekant?:) Vad jag vet är det rätt många som känner till det. För er som inte vet är det ett företag som säljer mineralsmink till väldigt bra priser! Dessutom är det ju mycket mycket bättre än vanligt smink. Det enda negativa jag kan se med det är att pudret har lätt för att flyga omkring lite i luften när man ska applicera det och sedan är det inte lika täckande (men det ger däremot ett naturligare resultat). Ska bli roligt att testa det imorgon!



Någon som testat smink från everydayminerals?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback