Twitter

Bara jag som börjat tröttna?

Det jag syftar på i rubriken är min bloggdesign. Som några säkert redan vet tröttnar jag valdigt fort på mina designer, men främst headern då. Nu har jag bara ett problem, och det är att jag har inga klara idéer på hur den nya headen/designen ska se ut.

För att göra det lite enklare för mig får ni gärna komma med åsikter om vad ni tycker om den nuvarande designen/ vad ni skulle vilja ha kvar/ inte ha kvar i den nya/ förslag. Exempel: "Jag gillar att bloggen har två menyer men tycker det vore bättre om nästa header hade mer raka konturer. I övrigt tycker jag du ska ha ett tema med olika nyanser av lila .". Självklart är det jag själv som bestämmer men det vore roligt att få veta vad ni tycker:)

Sebbe

Vore kul att ha kvar 2 sidor runt om, allt eftersom alla bara härmar efter Nevnarien och nu när hon tagit bort det börjar också andra ta bort det. Så 2 sidor är kul. Du behöver inte ändra så mycket, kanske lite färgtema (grått + nån mer färg). Uppdatera headern lite granna med nya bilder och ny stil. Lite teckensnitt och sånt också.



^^

2008-08-08 @ 18:19:49
URL: http://sabbaa.se
Nene

två menyer gillar jag :)

experimentera lite med olika bilder och grejer, så kanske det blir något bra :) Så brukar jag göra.

2008-08-09 @ 23:24:05
URL: http://nnene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback