Twitter

Det går inte bra...

Det känns som jag håller på att förstöra teckningen nu som såg så lovande ut från början. Jag tror jag får ta en lättare nästa gång. Men den ska bli klar! Kan ju inte bara knövla ihop den nu, då kan vi snacka om bortkastad tid. Jag får försöka göra det bästa av den endå, trots att resultatet inte kommer bli som jag vill.

Den kommer nog upp här på bloggen idag. Det är alltså en välkänd bloggare jag ritar.

Vad gör ni?


Edit:
Jag tror nog att jag måste visa teckningen som nästan klar bara därför att den aldrig kommer bli klar annars. Det finns alltid något som inte är helt bra (fröken noggrann?). Sedan är jag för försiktig med skuggorna så jag får lägga på mer och mer hela tiden. Skuggor som ska vara svarta blir ljusgråa på teckningen:P

Spännande...

Linnea

åh vill se iaf :D

2008-08-03 @ 16:27:15
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback