Twitter

Självporträtt

Åskan kom väldigt nära igårkväll så jag stängde av datorn och drog ut sladdarna för att inget skulle bli skadat. Tycker det är lite hemskt med åska, speciellt på kvällen.


Just nu sitter jag och redigerar lite bilder men ska gå och ta mig något att äta nu. Det blir mormors hemmagjorda kötbullar med spagetti som hon skickade med mig hem igår :) I övrigt händer det nog inget speciellt idag. Borde kanske baka bullar innan jästen blir oanvändbar:P


 


Här är två självporträtt som jag nyligen har redigerat. Jag är mest nöjd med själva uttrycket på andra bilden men jag gillade endå första bilden på något sätt. Tror det var ögonen jag fastnade för. 

Redigering: På första bilden har jag ökat kontrasterna samt mattat ner färgen och den andra bilden har jag gjort svartvit, mörkare och ökat kontraserna.


M i k a e l a

jättefina bilder :)

2008-08-01 @ 17:23:26
URL: http://mikaelaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback