Twitter

Angående objektivet.

Jag skrev för någon vecka sedan om att jag skulle sälja mitt Canon EF 50/1,8 ll. Kort därefter frågade jag om vad ni tyckte om att ha en liten auktion på bloggen, men det verkade inte vara någon som nappade på idén. I nuläget är objektivet reserverat till en bekant som också bor i Skellefteå och jag valde att göra så för att det är mycket smidigare plus att jag slipper oroa mig för postens slarv.

Hoppas ni förstår situationen. Om det olyckligtvis skulle bli så att jag inte får det sålt kommer jag såklart att meddela det här på bloggen!


Tess

Ok =) (kom inte på någon vettigare kommentar xd)

2008-12-27 @ 18:35:44
URL: http://xsessan.blogg.se/
Micke-Skeå

Annars kanske du kan få den såld på Tradera eller Blocket om inte den i stan nappar :)

2008-12-27 @ 19:07:46
Jennie

lägg upp det på tradera annars eller fotosidan.se :)

2009-01-02 @ 23:29:14
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback