Twitter

13 Februari

Hej!

Idag hade jag världens blåsigaste, kallaste och halaste idrottslektion ever känns det som. Vi hade lek med skidor och jag höll seriöst på att blåsa iväg. Det blev också svinkallt då det inte precis var några varma vindar. Men det var endå lite skojj att leka, haha:P Vi körde i lag mot varann olika lekar, minns en lek då man skulle ta sig igenom rockringar och sedan springa tillbaka och byta av varann. Jag startade i vårat lag och det var svårare än vad jag trodde, ramlade gång på gång och ringarna gled iväg hela tiden:P I slutet av lektionen skulle vi åka spåret runt skolan och herregud så halt det var, och man kunde knappt andas i vindarna. Fast däremot var det lite kul då man vid vissa sträckor bara kunde stå för att vinden skjutsade en fram :)

Matteprovet gick sådär, fick lite panik i början då jag blev jätteosäker på en sak vilket kunde leda till att om jag räknade så på varje tal skulle det antingen bli rätt eller fel på alla uppgifter i början :/ Men jag tror det gick hyfsat iaf.

Gick på stan och letade sjalar efter skolan men som vanligt var beslutsångesten där. Var på glitter och hittade en som jag tänkte köpa, men jag var tvungen att först gå och hämta ut pengar och då hann jag ångra mig under den tiden :P Gick i en massa andra affärer och fortsatte leta. Slutade med att jag köpte två sjalar på H&M i den modellen som jag inte gillar lika mycket. Jag gillar mest modellerna som man viker som en trekant och sedan knyter runt halsen men det fanns väldigt lite av dem, de flesta som var så var sånna här palestinasjalar, det var iaf en sån jag först tänkte köpa, men det kändes fel på något sett :S

Sara

Det var inte alls nå kul å åka skidor :(

2008-02-14 @ 13:31:59
URL: http://saaramarklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback