Twitter

15 Februari

Godmorgon!

Vi har textkommunikation nu och håller på att skriva plats -eller resereportage. Jag och Sara skriver ett platsreportage men det går inte så framåt. Förra lektionen hann vi skriva en hel del men på den här lektionen har vi knappt skrivit ett ord. Vi ska snart till aulan för att få veta vilka valbara kurser vi får välja mellan i 3an, därför blir den här lektionen betydligt kortare än vad dne brukar vara. Sen har vi lunch och efter det bara en lektion till, Samhälls.

Efter skolan måste jag iväg och söka praktikplats för att jag lovade mamma det. Hoppas jag hittar någon, känner att jag är lite sent ute även om det är vecka 11 vi ska på praktik. Jag hade ju tidigare funderat på att praktisera i Stockholm, men den idén slopades för kanske 2 veckor sedan.

My

fin header och blogg :) ha en toppen fredag!

2008-02-15 @ 11:18:49
URL: http://sweetie87.blogg.se
Pusssycat doll '

Gud vilken snygg blogg! ^^
Najjs header! (:
Ha en trevlig fredag!

2008-02-15 @ 12:37:44
URL: http://jusstmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback