Twitter

16 Februari

Har inte gjort något vettigt idag, har suttit vid datorn i stort sett hela dagen och läst bloggar, kollat på gamla videos jag gjorde förr, rensat lite bilder osv. Kommer väl bli en pluggdag som vanligt imorgon :P Måste läsa klart min bok på engelska som jag knappt börjat läsa, ska också hinna skriva en recension om den och sedan redovisa v.9. Sedan har vi matteprov på torsdag, det behöver definitivt mer plugg än till del 1 som vi gjorde förra veckan. Nu ska man ju skirva långa uträkningar och allt känns mer avancerat :S

E skulle ingentligen ha varit här nu för vi hade planerat att skriva klart manuset som vi ska ha då vi sänder radio på Tisdag, men nu blev hon hastigt sjuk och fick feber, stackarn :( Aja, vi kanske kan göra det imorgon eller på måndag, bara vi får det klart innan tisdag.

Ska se melodifestivalen ikväll, har inget annat för mig och sedan är det bra att hålla sig uppdaterad då vi bl a kommer att prata om just melodifestiven under radiosändningen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback