Twitter

17 Februari

Hej :)

Det är superfint väder idag och jag känner att det behövdes :) Ska snart ut och gå med E som blev sjuk igår, hon mår bättre idag så vi ska även skriva klart manuset :) Efter det får vi se vad som händer, jag måste iallafall läsa ur boken på engelska och sedan vore det bra om jag åtminstone kunde kika lite på matten. Ligger ganska mycket efter och minns knappt vad jag räknade sist pga att vi gick tillbaka och repeterade det vi räknade i höstas. Det var det jag hade prov på i veckan.

Nu ska jag ta mig något att äta, sedan blir det promenix :)
Hoppas ni får en trevlig söndag!

Ciao!

Anonym

ey sara vet du hur man lägger upp video klipp i bloggen ;) ?

2008-02-17 @ 18:33:19
URL: http://sofiakempa.webblogg.se
elli

haha tack :D ja jag hörde att de va fler som sa att man ser att d eär jag :p
hehe okej najjjjs :D

2008-02-18 @ 21:14:37
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback