Twitter

24 Februari

Godmorgon!

Har börjat skriva inledningen till recensionen av boken och samtidigt passat på att läsa lite bloggar :P Idag har jag bara en enda plan: Läsa ut boken på engelska! Det kommer säkert ta sin lilla tid då jag inte alls är särskilt bra på engelska, men efter att ha läst ett fåtal sidor i boken har jag fått uppfattningen av att den endå är ganska lättläst, det är bara några fåtal ord jag stöter på då och då som jag inte förstår, men då läser jag bara vidare. Huvudsaken är ju att man förstår vad som händer, man behöver ju inte förstå allt i detalj:P

Tur att jag köpte både lite naturgodis och vanligt godis igår, det gör läsningen mycket roligare!
Nä, nu ska jag lämna datorn för en stund. Soffan, here I comeee!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback