Twitter

25 Februari

Hallå där :)

Idag har det som vanligt varit en väldigt lång dag, men det kändes mycket lättare när man fick veta att vi inte har ljud imorgon vilket innebär att jag börjar 13.05! :D Lycka! Trots det blir det nog ingen lång sovmorgon för min del men jag ska nog gå upp minst nån timma senare än vad jag brukar :) Då får jag lite tid att sitta vid datorn och läsa bloggar... kanske även läsa på boken som jag fortfarande inte läst ut! Ni som kikade in igår eller i lördags minns säkert att jag skulle läsa ut en bok på engelska igår... men jag tog mig bara igenom lite mer än halva boken och sen gav jag upp. Ibörjan när jag läste gick det rätt så framåt och jag var som inne i boken, men sen blev jag okoncentrerad vid några tillfällen, speciellt i slutet. Nu vet jag inte riktigt vad som hänt de 15 sista sidorna, men jag orkar verkligen inte läsa om dem :S

Ikväll var jag på aerobicsen igen, det gick super och jag är jättenöjd över min insats den här gången! Idag kunde jag tillockmed koreografin så jag hängde med riktigt bra :)

Nu ska jag bara ta det lungt och läsa lite bloggar, orkar inte ta tag i något skolarbete för tillfället.

Sandra

Aerobic är rolig träning!

2008-02-26 @ 00:17:26
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback