Twitter

5 Februari

Vi har rast nu och det går segt, över en timma kvar. Vi har sån lång rast för att vi fick sluta från ljudet nästan en hel timma tidigare. Sändningen gick inte alls lika bra som förra gången, vi var her enkelt inte lika förberedda. Men man kan ju inte förvänta sig att allt ska gå bra, även proffs gör fel ibland som min lärare sa. Nu har vi bytt arbetsuppgifter så nu ska jag och min kompis vara programledare! Blir säkert kul även om jag kommer vara dödsnervös då vi ska sända. Temat blir musik och melodifesivalen eftersom det inte händer så mycket annat runt den 19 Februari då vi ska sända. Vi tänkte även försöka fixa livemusik direkt i studion för första gången :)




 


sandra

Gud så snygg blogg du har!! :)

2008-02-05 @ 15:29:22
URL: http://firstsight.blogg.se
julia

Svar: Nej den satt säkert fint på dig , ge dig:)

2008-02-05 @ 17:51:03
URL: http://julialundqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback