Twitter

Gårdagens fynd + annat :)

Hej igen! Det dröjde lite tid eftersom datorn är seg och jag har suttit och läst olika bloggar samtidigt som jag fixat bilderna i ps. Men nu kommer det :)

Gårdagens fynd är en hallonröd/rosa sjal från H&M som var på rea, jag fick den för 20 kr och ordinarie pris var 98 kr :) Sedan köpte jag även ett par solglasögon för 5 kr, värt :)

Sjalen:


Solglasögonen:


Jag brukar aldrig köpa rosa kläder/bijoterier så om man nu ska kalla sjalen rosa (färgen är lite missvisande på bilden) är det ett stort steg för mig :P Vet inte varför jag aldrig köper rosa saker, visst, endel rosa färger tycker jag helt enkelt inte om... men de andra då? Jag känner aldrig heller att det saknas något rosa i min garderob :P Men den här färgen tyckte jag om, varken för skrikig eller ljus. Men jag kallar den hallonröd, och då är det ju inte rosa, eller?:o

Tidigare i veckan när min ena halvsyster rensade hennes kläder ställde hon ut en påse full med kläder som jag skulle få gå igenom. Av egna erfarenheter har jag lärt mig att inte behålla kläderna som man tycker är okej men inte mer. Det finns frotfarande kläder från tidingare gånger som jag inte har använt en endaste gång, och vad ger det då att de ligger i garderoben och tar plats? Var hård mot mig själv den här gången och valde endast ut några fåtal plagg som jag skulle kunna ha.


På de här bilderna har jag med 2 plagg och 1 par skor som jag valde att behålla.

Det ena plagget är den grå-svart randiga klänningen/tunikan som också är lite omgjord. Från början var det inget snöre längst ned så att man kunde knyta åt utan den var "fladdrig". Blev nöjd med resultatet:) Det andra plagget är den gråa tröjan :) Gillar modellen fast den är lite för kall då tyget är så tunt, frös mycket då jag hade den i måndags :/ Sedan är det då skorna som är på 3 av bilderna, är lite osäker på dem pga klacken. Gillar mer bredare klackar som är lägre, jag tycker mina ben redan är nog långa, sedan är det mycket stabilare med en lägre och bredare klack.



Sjalen finns också med på några av bilderna som ni ser :)

Kommentera gärna något i inlägget :)

julia

Svar: jag orkar inte heller så då låter jag de vara hahha ! (A)

jag tänkte köpa de där glasögonen idag också, men jag var osäker så jag gjorde det inte :S

2008-02-23 @ 00:41:45
URL: http://julialundqvist.blogg.se
Lotta

Wow, du fyndade verkligen :) snyggt!

2008-02-23 @ 11:01:32
URL: http://pinkberry,blogg.se
elli

nej tyvärr :/

2008-02-23 @ 16:24:12
URL: http://ellinorak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback