Twitter

Tidsfördriv när man är sjuk och har tråkigt...

Dagens humör: Lite från och till, men hyfsat bra
Dagens mående: Inte så bra (sjuk)
Dagens borde: Städa rummet
Dagens frisyr: Vaknade med en väldans volym i håret, lite mindre nu dock :P
Dagens klädsel: Mjukisdress, varmt och bekvämt :)
Dagens planer: Inget speciellt, bara ta det lungt
Dagens materiella vill ha: En lång grå kofta, varifrån vet jag inte ännu :/
Dagens längtan: Tills jag blir frisk igen och Stockholmsresan :)
Dagens beroende: Snytpapper!
Dagens tråkigaste: Att inte kunna göra något roligt :(
Dagens roligaste: Gamla videos som jag hittade på datorn :P
Dagens middag: Ugnspannkaka :)
Dagens låt: Alain Clark - This ain't gonna work


Tobias

svar: precis, man skulle i alla fall inte bli lika nervös ;) haha!

2008-02-28 @ 18:44:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Sandra

Grattis sötnos!

Du är en av de tio vinnarna av Havtorn handkrämen från Weleda. På söndag ska jag upp till fjällen så om du vill ha din vinst så ber jag dig skicka adress uppgifter så fort du bara kan!

Ha en bra kväll och kolla gärna in i min blogg fler gånger då jag kan lova härliga tävlingar som du inte vill missa!

Puss och kram /Flachsan

2008-02-28 @ 19:30:01
URL: http://flachsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback