Twitter

Var tog all tid vägen?

Åh vad jag hatar mig själv för tillfället! Jag hade lovat mig själv hela veckan att jag skulle läsa nonstop idag tills jag hade läst ut boken, och som om jag läst ett ord? Nej. Herregud, igår läste jag inte heller, och ingen annan dag i veckan. Nä, jag får skylla mig själv! Att jag aldrig lär mig att man ska göra saker i tid, nu kommer det säkert sluta med att jag får både hetsläsa mig igenom boken och skriva en recension om den på Onsdagkväll, dagen före jag ska ha den muntliga redovisningen av boken. Nä, såhär får det inte vara :S Imorgon då jävlar ska jag läsa ut den, och gärna skriva recensionen med så jag hinner lära mig den utantill till Torsdag.

Idag var jag riktigt seg på morgonen, det sa bara pang och sen var klockan 2. Då åt jag lunch och bestämde mig sen att följa mamma en snabbis på affären, men oj vilken snabbis det blev då! Var hemma vid 4, sedan la jag in lite bilder jag tagit tidigare idag och kollade lite bloggar. Sen var det middag, tacos :)

Och nu sitter jag här...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Kommentar:

Trackback